اپل و ورود به خودروسازی!

Apple-made-car

اپل همیشه خبرساز منحصر به فردی است. یادم نمی رود هنگامی که اولین بار استیو جابز آیفون را معرفی کرد، دنیا وارد شوک عظیمی شد، یادتان هست که، قبل از آن نوکیا رهبر بازار بود و همه گوشی هایش حداقل بیش از 10 دگمه داشت و استیو جابز روی صحنه آمد و آیفون را تنها با یک دگمه معرفی کرد. آری فقط یک دگمه. آن روز احساس کردم، نوکیا چقدر پیر و فرتوت و خنگ بوده است. بگذریم. اپل و ورود به خودروسازی! را بچسب.

به نظر می رسد رفت و آمدهای مشکوک در دره سیلیکون ولی حاکی از آن است که اپل قصد دارد موفق ترین برند خودروساز الکتریکی یعنی تسلا را بخرد. این خبر نشان می دهد پیش بینی حرکات آینده و سرمایه گذاری های اپل مثل همیشه هوشمندانه است.

تسلا اکنون در شرف معرفی مدلی SUV به نام Tesla X قرار دارد. ممکن است تئوری خریداری تسلا توسط اپل مقداری غریب به نظر برسد. چرا که تسلا به تنهایی کسب و کاری کاملا موفق با رشد بسیار سریع دارد و اساسا نباید منتظر خریده شدن توسط اپل باشد. اما می دانیم که بشدت گرفتار تکنولوژی تولید باتری هایش است. کلاغ ها می گویند اپل در طی هفته های پیش بارها مهندسان و حقوقدانانش را برای بررسی تسلا و موارد دیگر نزد این خودروساز فرستاده است.

هیچ بعید نیست که اپل در آستانه معرفی گوشی جدید سامسونگ با مدل Galaxy S5 شوک تبلیغات جدیدی به بازار بدهد. منتظر هستیم …



نظرات شما عزیزان:

جسیکا
ساعت16:43---3 تير 1393
سلام وبت قشنگه اگه دوست داشتی یه سری هم به من بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, | 8:55 | نویسنده : محمد عباسی |